Cinta Allah

Assalamualaikum. Malam ni xdpt tido. Lps tu boleh pula terbayangkan mcm2 makanan. Apakah -_-

Hmmm...Tetiba mcm speechless pula td bukan main byk idea nk cite kat sini. Tetiba boleh pula idea tu hilang. Ish ish parah ni.

Kdng2 rasa pelik la. Masa kt mengharap, selalu x dpt tp bila kt x harap pape tu la mcm2 kt dpt. Kalau mcm tu baik x yah harap pape kan? Hoho.

Kdng2 walaupun kt bersama dgn org yg kt suka,tp hati kt x bahagia baik x yah dgn dia. Ok ni bukan pasal I k. Kwn I putus cinta. Jd I cuba feel apa yg dia rasa. Apa yg I nampk, kwn I tu lebih sayangkan pasangan dia dr pasangan dia sygkan dia. Lps tu bila putus kwn I tu sedih la. Hari2 meroyan. Bila tgk kwn I mcm tu. I terfikir bila kt sayangkan seseorang jgn lebih dr kt sayangkan Allah. Sebab mengharap pd manusia pasti akan kecewa tp bila mengharap pada Allah pasti x akan kecewa. Sayang Allah dulu, nanti kemudian dtg la org yg sesuai untk disayangi. Err mcm pelik je ayat ni. X pe la yg penting maksud smpai. Ihiks~

For me now I don't know la. Dah xde pape rasa. Tp nk lebih berhati-hati. Xnk tersalah pilih org. Errr tetiba i terbayangkan sayur kailan ikan masin erhhhh parah betul la. Asyik2 pikirkan makanan je. Sis x nk gemuk T.T hoho

Ada hamba Allah ni baik sgt. Tetiba jatuh dr langit. I x tahu la nk ckp mcm mna. Ada la suka dia sikit. Tp I serahkan semuanya pada takdir. Kalau kami ada jodoh, jodoh pasti bertemu kan. Nah sekarang I terbayangkan ayam masak merah pula. Uishhhh penyakit apakah ini -_-

K la smpai sini je. I nk tido. Sorry xde gmbr sbb I malas nk upload ihiks. Bye2 muahhh!